Ahad, 4 Disember 2011

SI GADIS KERONGSANG..!!! :)

Bismillahirahmanirrahim..alhamdulillah rezeki adaJ itu yang mampu aku ucapkanJ
 ye dik tgk keronsang..tgk je..xnak beli pun xpa..sambil bawak bakul comel..ni kerja or hobi di waktu senggang aku kat kampus bersama sahabat baik aku..:) hurm..macam2 dugaan diterima walaupun nmpak simple..:) baru aku taw susahnya seseorg yg ingin mencari rezeki yg halal dgn tgn sendiri de..selama ni asyik dapat duit...duit.. n duit...xpernah fikir duit 2 nak dapat n cara mcammna nak dapatkan duit..:)



Mula jatuh cinta dengan benda comel ni waktu aku  praktikal kat kl dlu..tpy xsangka pulak akan jadik penjualnyeJ..blik2 kmpg at pasar malam..ALLAH ilhamkan aku untuk pergi satu tmpat kat pasar malam ni...ya..tempat berpusatnya benda comel ni..:)sapa yg berminat boleh la cntact2 dgn neman okJ


Terbuka terutamanya untuk pelajar politeknik  IBRAHIM SULTAN..tapi xkisah dimana jua anda berada nak jadi pembekalnya boleh aja J..normal la perempuan mmg sgt2 sukakan benda2 yg comel2 ni ha..nak pergi kursusnya xmenyempat J al –maklum cti sekejap2..kite anak perantau..


Nak upload pic brooch ni byk..tpy tkut kaum hawa rambang mata..sapa yg berminat sila msg di inbox fb neman ye..untuk harganya 1 rm 2.50..2 rm 5.00 ..5 rm 10.00 J beli jgn xbeli na JJJ








Tiada ulasan:

Catat Ulasan